رستورانهای عجیب و غریب


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان


 

 منبع : knstrct.com/2011/04/28/alice-in-wonderland-restaurant/

                  رستوران اتوبوسی

 در فرانسه كه به كشور آشپزي مشهور است مي توان به رستوران هاي ديدني زیادی برخورد كرد.بعنوان مثال صاحب رستورانی که در عکس بالا  مشاهده می کنید  "الكسلانس"  نام دارد . او يك اتوبوس دو طبقه مشهور انگليسي را كه قبلا در خيابان هاي لندن تردد مي كرد ،درشهر" رمس" به يك رستوران تبديل كرده است.

            رستوران یخی

رستوران یخی فنلاند ، رستورانی است که در کنار هتلی به همین نام واقع است و تقریباً در اول ژانویه هر سال میلادی، یا از اول ساخته می‌شود یا مورد باز‌سازی و تعمیر قرار می‌گیرد، زیرا با هر بار آب شدن یخ‌ها در بهار و تابستان، آسیب‌ زیادی به آن وارد می‌شود. این رستوران در داخل قالب‌های بسیار بزرگ یخ ساخته شده است و دمای آن بین ۵ تا ۱۰ درجه زیر صفر است، اما نگران نباشید. غذا‌هایی که در آن طبخ می‌شود، کاملاً گرم است! معروف‌ترین غذای این رستوران خوراک ماهی‌های قطبی است.

     رستوران  کلینیک

رستوران کلینیک در سنگاپور واقع است . در این رستوران همه چیز به رنگ سفید است و غذا توسط پرستار‌ها سرو می‌شود و سس غذا که در داخل آمپول است، توسط پزشک سبز‌پوش «!» که همان سرآشپز رستوران است، به غذا اضافه می‌شود. سرو بعضی از غذا‌ها در این رستوران شما را به یاد اتاق‌های عمل و انجام جراحی‌های مهم می‌اندازد!

         رستورانی در عمق دریا

 این رستوران "ایتاها آندرس" نام دارد و در مالدیو واقع است. این رستوران از آن رستوران‌هایی است که در داخل آن آرامش عجیبی را احساس خواهید کرد، البته اگر از دریا و غواصی می‌ترسید، به این رستوران مراجعه نکنید،. این رستوران در عمق هشت متری زیر آب درست شده است و در زمان غذا خوردن، کلی ماهی و موجودات دریایی دیگر در نزدیک‌ترین فاصله با شما شنا خواهند کرد.  جالب اینکه در آن هیچ غذای دریایی سرو نمی شود. 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:16 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت